Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2026 στις 5 Ιουνίου, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράσεις ευαισθητοποίησης και ενεργού συμμετοχής για την προστασία του περιβάλλοντος, ανταποκρινόμενοι στο φετινό μήνυμα «Ενεργούμε με οδηγό τη Φύση, χτίζουμε το μέλλον του Κλίματος».
Όλες οι τάξεις του σχολείου συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού σε διάφορα σημεία του χωριού, συλλέγοντας απορρίμματα από κοινόχρηστους χώρους και συμβάλλοντας έμπρακτα στη φροντίδα και την προστασία του τοπικού περιβάλλοντος. Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές συνειδητοποίησαν τη σημασία της ατομικής ευθύνης, του εθελοντισμού και της ενεργού συμμετοχής στη διατήρηση καθαρών και όμορφων δημόσιων χώρων.
Παράλληλα, οι μαθητές της Β΄ τάξης συζήτησαν για την προστασία του περιβάλλοντος, παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο και αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα μηνύματά τους μέσα από δημιουργικές ζωγραφιές.
Επιπλέον, οι μαθητές της Δ’ τάξης γνώρισαν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και δημιούργησαν εικαστικές εργασίες εμπνευσμένες από αυτούς, αποδίδοντας με τον δικό τους τρόπο τα μηνύματα και τις αξίες που προωθούν για έναν πιο δίκαιο, ειρηνικό και βιώσιμο κόσμο.
Μέσα από τις δράσεις αυτές, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελούν υπόθεση όλων μας και ότι ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να συμβάλουν σε ένα καλύτερο μέλλον για τον πλανήτη μας.





