Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Λουτρακίου διοργάνωσε, όπως κάθε χρόνο, μια όμορφη καλοκαιρινή γιορτή για τα παιδιά, σηματοδοτώντας το τέλος της σχολικής χρονιάς και την έναρξη των καλοκαιρινών διακοπών.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου και ξεκίνησε με χαιρετισμό του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου, κ. Κυριάκου Προκοπίδη, και της Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κας Ελένης Γαβαλάκη, οι οποίοι καλωσόρισαν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς και ευχήθηκαν σε όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

Στη γιορτή παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Αλμωπίας, κ. Νίκος Παρούτογλου, ο οποίος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό και ευχές προς τα παιδιά και τις οικογένειές τους, ο Διευθυντής της Δημοτικής Επιχείρησης των Λουτρών, κ. Πέτρος Τζέκος, καθώς και ο εφημέριος του χωριού, π. Σολομώντας, ο οποίος επίσης εξέφρασε τις ευχές του για καλό καλοκαίρι.

Οι μικροί μαθητές διασκέδασαν με παιχνίδια και δραστηριότητες που οργάνωσε η ανιματέρ της εκδήλωσης, ενώ η μουσική και ο χορός δημιούργησαν ένα χαρούμενο και γιορτινό κλίμα. Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τον πλούσιο μπουφέ που είχε ετοιμαστεί με τη φροντίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Μέσα σε μια ζεστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να περάσουν όμορφες και χαλαρές στιγμές μαζί, να ανταλλάξουν ευχές και να αποχαιρετήσουν τη σχολική χρονιά που ολοκληρώθηκε.

Θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άψογη διοργάνωση της εκδήλωσης και τη διαρκή στήριξή του στις δράσεις του σχολείου και του νηπιαγωγείου.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Καλοκαιρινή γιορτή από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Λουτρακίου