Με αφορμή τις ημέρες του Πάσχα, οι μαθητές της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Λουτρακίου συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δραστηριότητα, γεμίζοντας την τάξη με χρώματα, φαντασία και γιορτινή διάθεση.
Οι μικροί μαθητές κατασκεύασαν πασχαλινές κάρτες, μέσα από τις οποίες εξέφρασαν τις ευχές τους για το Πάσχα, ενώ παράλληλα δημιούργησαν όμορφα πασχαλινά καλαθάκια, αξιοποιώντας διάφορα υλικά και τεχνικές χειροτεχνίας.
Μέσα από τη διαδικασία της κατασκευής, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να καλλιεργήσουν τη λεπτή κινητικότητα και να εξασκηθούν στη χρήση υλικών και εργαλείων, δημιουργώντας μοναδικές πασχαλινές κατασκευές.
Η δραστηριότητα προσέφερε στους μαθητές στιγμές χαράς και δημιουργικής έκφρασης, ενώ παράλληλα τους έφερε πιο κοντά στα έθιμα και το γιορτινό κλίμα των ημερών του Πάσχα.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Α΄ τάξης για τις όμορφες δημιουργίες τους και στην εκπαιδευτικό τους για την καθοδήγηση και την υποστήριξή της στη δράση αυτή.


