Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή για την 25η Μαρτίου, τιμώντας την Εθνική Επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης.
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση», ενώ οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν το θεατρικό «Η Αραπίτσα», αποδίδοντας με ζωντάνια και συγκίνηση τα γεγονότα και το πνεύμα της εποχής.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας, αναδεικνύοντας τη σημασία της ιστορικής μνήμης και της ελευθερίας. Οι μαθητές αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την παρουσία τους.












Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο σχολείο μας

