Η Γιορτή της Μητέρας αποτέλεσε μια όμορφη αφορμή για συζήτηση και δημιουργία στο σχολείο μας.
Οι μαθητές δημιούργησαν κατασκευές και δώρα αφιερωμένα στις μητέρες τους, θέλοντας να εκφράσουν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους.
Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά μίλησαν για τον σημαντικό ρόλο της μητέρας στην οικογένεια, για τη φροντίδα, τη στήριξη και την αγάπη που προσφέρει καθημερινά. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να αποτυπώσουν στις δημιουργίες τους όμορφες σκέψεις, ευχές και συναισθήματα.
Οι κατασκευές που ετοίμασαν έγιναν μικρά δώρα αγάπης, γεμάτα τρυφερότητα και προσωπική έκφραση, αφιερωμένα σε όλες τις μητέρες που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στα παιδιά τους.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες!




