Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν σε ένα σύντομο πρόγραμμα συνεργασίας με το σχολείο Základní škola Mladá Boleslav, Dukelská 1112 από την πόλη Mladá Boleslav της Τσεχίας, με στόχο την επικοινωνία, τη γνωριμία και την ανταλλαγή εμπειριών με συνομηλίκους από μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα.
Η συνεργασία ξεκίνησε με τη δημιουργία ενός ψηφιακού πίνακα, όπου οι μαθητές παρουσίασαν τον εαυτό τους μέσα από φωτογραφίες και σύντομες πληροφορίες. Στη συνέχεια, οι μαθητές των δύο σχολείων είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν τις αναρτήσεις των νέων τους φίλων και να ανταλλάξουν σχόλια.
Ακολούθησε μια κοινή δραστηριότητα με θέμα την ευγένεια στο διαδίκτυο. Μέσα από ερωτήσεις και συζήτηση στο Mentimeter, οι μαθητές προβληματίστηκαν σχετικά με την υπεύθυνη και ασφαλή διαδικτυακή συμπεριφορά και αντάλλαξαν απόψεις για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να επικοινωνούμε με σεβασμό στον ψηφιακό κόσμο.
Η κορυφαία στιγμή της συνεργασίας ήταν η διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια και είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με τους Τσέχους συνομηλίκους τους στα αγγλικά. Σε αντίθεση με μια συνηθισμένη τηλεδιάσκεψη στην οποία συμμετέχει ολόκληρη η τάξη, οι μαθητές επικοινώνησαν σε μικρές ομάδες, γεγονός που τους έδωσε τη δυνατότητα να εκφραστούν πιο ελεύθερα και να αναπτύξουν μια πιο προσωπική επικοινωνία.
Συζήτησαν για τα ενδιαφέροντά τους, τα αγαπημένα τους παιχνίδια, τη μουσική, τα ζώα, τα αθλήματα και άλλες πτυχές της καθημερινής τους ζωής. Η άμεση αυτή επικοινωνία έκανε τους μαθητές να αισθανθούν ότι συνομιλούσαν πραγματικά με νέους φίλους από μια άλλη χώρα και ήταν το στοιχείο της δράσης που τους ενθουσίασε περισσότερο.

