Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα (13–15 Μαρτίου 2026).

Κατά τη διάρκεια της εκδρομής επισκέφθηκαν σημαντικά αξιοθέατα, όπως την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, τη Βουλή των Ελλήνων και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Νομισματικό Μουσείο και το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου στο Γκάζι. Παράλληλα, περιηγήθηκαν στο ιστορικό κέντρο της πόλης (Πλάκα, Μοναστηράκι, Ψυρρή) και σε σημαντικά σημεία, όπως το Καλλιμάρμαρο, το Προεδρικό Μέγαρο, το Ζάππειο και οι Στήλες του Ολυμπίου Διός, ενώ παρακολούθησαν και την αλλαγή φρουράς.

Η εκδρομή αποτέλεσε μια όμορφη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εμπειρία για τους μαθητές, συνδυάζοντας τη μάθηση με την ψυχαγωγία.

Εκπαιδευτική εκδρομή της ΣΤ΄ τάξης στην Αθήνα